Freginals ja respira ambient festiu i comença a preparar-se per a les seves esperades Festes Majors en honor a Sant Bartomeu. El programa d’actes arriba carregat de propostes per a totes les edats, amb moments especialment destacats.
Dimarts 19 d’agost, a les 18:00h, el Saló de Plens de l’Ajuntament acollirà la presentació oficial de la revista anual “Farraginale”, la publicació que recull l’essència, la memòria i els moments més especials de la vida del poble durant tot un any.
I destaquem que el divendres 22 serà una explosió de diversió per als més petits amb la Festa Holi Colors i la Festa de l’Escuma, a partir de les 11:00h a la pista del camp de futbol. Una matinal plena de colors vius, música, rialles i molta escuma refrescant, organitzada per l’AMPA. A més, de tots els actes que es poden veure a continuació.
Aquestes activitats donen el tret de sortida a un programa oficial que s’allargarà fins al 25 d’agost, amb actes per a tots els gustos: des de concerts, concursos i sopars populars fins a processons, espectacles infantils i el tradicional ball de festa major.
L’Ajuntament de Freginals i totes les entitats col·laboradores animen a tothom a participar-hi i viure unes festes plenes de germanor, tradició i alegria.

